Rozloučení

23.07.2018 19:10

Naposledy dobrý den všem,

na stránky jsem vložila poslední dvě sady fotografií, které jsem vám dlužila z akce Prales Kbely a Zoo Praha. Omlouvám se za zpoždění, ale konec školního roku je vždycky náročnější, hlavně časově.

S některými rodiči jsem měla možnost se rozloučit přímo na konci školního roku, ale s některými ne. Proto bych se chtěla touto cestou rozloučit s vámi se všemi. Loučení s dětmi bylo smutné. 3 roky jsou poměrně dlouhá doba a myslím, že jsme si na sebe hodně zvykli. Děkuji vám všem rodičům i dětem za pěkně strávené tři roky a za milé dárky na rozloučenou. (co se týče finančního dárku hodně jsem přemýšlela jak ho využít, nakonec jsem se rozhodla jednu část investovat do korálku na náramek v podobě sovičky, kterou budu nosit stále při sobě a bude mi připomínat vaši třídu. Moc děkuji.)

Přeji Vám všem hodně trpělivosti v dalších školních letech, dětem trpělivost při učení a rodičům trpělivost s dětmi i učiteli. Dostávat totiž do dětí nové informace není vůbec jednoduché. Všem přeji krásné prožití dalších týdnů prázdnin a klidný nástup do dalšího školního roku.

PS : Pro jistotu vkládám také seznam pomůcek do 4.třídy.  pomůcky 4. ročník.docx (14091)

—————

Zpět